Reklamacja? Kompetentnie i szybko

Wszystkie produkty znajdujące się w naszej ofercie objęte są okresem gwarancyjnym producenta. Jeśli istnieje konieczność naprawy lub renowacji sprzętu wystarczy skorzystać z naszego formularza kontaktowego lub zadzwonić do działu obsługi klienta.

Zgłoś reklamację

1. Formularz zgłoszeniowy

Pobierz protokół reklamacyjny i prześlij go na adres reklamacje@plastrol.pl, albo skorzystaj z formularza poniżej

2. Rozpatrzenie

Rozpatrywanie reklamacji dotyczących produktów Plastrol trwa maksymalnie 14 dni roboczych, a towarów dystrybuowanych – 30 dni roboczych.

3. Decyzja

Po upływie określonego czasu – poinformujemy Cię o przyjęciu lub odmowie reklamacji oraz przekażemy informację o dalszych krokach.

Złóż wniosek reklamacyjny

    Typ wniosku*

    Podaj szczegóły zamówienia:

    Załącz pliki:
    Pamiętaj o dodaniu wymaganych dokumentów

    Ważne

    UWAGA! Towar oddawany do reklamacji powinien być:

    - wolny od zabrudzeń (betonem, błotem, pianką, klejem, płynami i innymi)
    - wolny od uszkodzeń mechanicznych (odkształceń, zmiażdzeń, nacięć, pęknięć i innych)

    Podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej jest poprawne wypełnienie wszystkich poniższych danych oraz załączenie niezbędnej dokumentacji:

    1. numer zamówienia/faktury
    2. podanie indeksu produkty lub pozycję produktu na fakturze/zamówieniu
    3. zdjęcie reklamowanego towaru i wady

    Dostępne formy

    Formularz może zostać złożony:

    • drogą elektroniczną
    • pocztą, na wskazany adres

    Dokument

    Kliknij tutaj aby pobrać formularz w wersji do druku, a następnie prześlij uzupełniony dokument listem poleconym na adres