Reklamacje
Reklamacja? Kompetentnie i szybko
Wszystkie produkty znajdujące się w naszej ofercie objęte są okresem gwarancyjnym producenta. Jeśli istnieje konieczność naprawy lub renowacji sprzętu wystarczy skorzystać z naszego formularza kontaktowego lub zadzwonić do działu obsługi klienta.
Zgłoś reklamację
1. Formularz zgłoszeniowy
Pobierz protokół reklamacyjny i prześlij go na adres reklamacje@plastrol.pl, albo skorzystaj z formularza poniżej
2. Rozpatrzenie
Rozpatrywanie reklamacji dotyczących produktów Plastrol trwa maksymalnie 14 dni roboczych, a towarów dystrybuowanych – 30 dni roboczych.
3. Decyzja
Po upływie określonego czasu – poinformujemy Cię o przyjęciu lub odmowie reklamacji oraz przekażemy informację o dalszych krokach.
Złóż wniosek reklamacyjny
Ważne
UWAGA! Towar oddawany do reklamacji powinien być:
- wolny od zabrudzeń (betonem, błotem, pianką, klejem, płynami i innymi)
- wolny od uszkodzeń mechanicznych (odkształceń, zmiażdzeń, nacięć, pęknięć i innych)
Podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej jest poprawne wypełnienie wszystkich poniższych danych oraz załączenie niezbędnej dokumentacji:
- numer zamówienia/faktury
- podanie indeksu produkty lub pozycję produktu na fakturze/zamówieniu
- zdjęcie reklamowanego towaru i wady
Dostępne formy
Formularz może zostać złożony:
- drogą elektroniczną
- pocztą, na wskazany adres
Dokument
Kliknij tutaj aby pobrać formularz w wersji do druku, a następnie prześlij uzupełniony dokument listem poleconym na adres
Plastrol Sp. z o.o.
ul. Pocztowa 16
64-918 Lotyń Polska
Telefon:
+48 67 211 97 29