PODSTAWOWE INFORMACJE
Proces zamówienia
Zamówienia można składać przez sklep B2B, telefonicznie pod numerami telefonów 661 807 770 lub 67 2660420 w trakcie wizyty Menadżera Regionu lub drogą meilową na adres : kontakt@plastrol.pl
Mając konto w sklepie B2B ofertę można przygotować samemu dodając produkty do koszyka, lub też złożyć zapytanie w biurze obsługi klienta drogą meilową pod adresem kontakt@plastrol.pl lub telefonicznie pod numerem +48 66 180 77 70 lub +48 67 266 04 20
Nowy klient wymaga określenia warunków handlowych poprzez kontakt z Menadżerem Regionu obsługującym dany region. Kontakt do MR można uzyskać przechodząc do Kontaktu
Minimum logistyczne to 1000 zł netto po ustalonym rabacie.
Zamówienia online
Proces zamówienia online
Tak, aby móc złożyć zamówienie w sklepie internetowym należy mieć założone konto logując się poprzez login i hasło.
Login i hasło nadają Państwo podczas rejestracji konta na platformie b2b.
Nie można się zalogować do sklepu internetowego bez rejestracji, w każdym przypadku potrzebna jest rejestracja której następstwem jest nadanie loginu i hasła.
Konto użytkownika
Twoje konto na stronie plastrol
- Poznajesz aktualne promocje na asortyment
- Możliwość spokojnego zastanowienia się nad ofertą i porównania produktów
- Składanie zamówienia o każdej porze dnia
- Znasz aktualne ceny i swoje warunki
- Dostęp do bazy zdjęć i opisów produktów
- Dołączasz do programu lojalnościowego
- Masz szansę na nagrody pieniężne lub rzeczowe
Zapraszamy do zapoznania się z polityką prywatności przechodząc tutaj
Ochrona danych jest kwestią zaufania, a zaufanie Klientów i Kontrahentów jest dla nas bardzo ważne. Zapraszamy do zapoznania się z polityką prywatności klikając tutaj
Sklep internetowy
Ogólne funkcje sklepu internetowego
W sklepie internetowym po zalogowaniu można sprawdzić historie wszystkich dokonanych transakcji od 2015 roku.
Państwa stan realizacji zamówienia jest widoczny przy danym zamówieniu po zalogowaniu do panelu b2b
Nie, konto online zawiera całą historię dokonanych transakcji
Nie, niestety nie ma takiej możliwości.
Jeśli nie znalazłeś żądanego produktu w sklepie internetowym należy się skontaktować z biurem obsługi klienta pod numerem telefonu 601 807 770 lub 67 2660420 lub meilowo pod adresem kontakt@plastrol.pl
Media
Materiały Promocyjne i techniczne
Dokumenty techniczne znajdują się na stronie internetowej www.plastrol.pl w zakładce oferta – produkty. Należy wybrać dany produkt który nas interesuję i tam podpięte są dokumenty techniczne i opis produktu.
Materiały marketingowe są dostępne po zalogowaniu w sklepie b2b. Materiały można pobrać wchodząc na stronę produktu lub korzystając z wyszukiwarki w mediach
Prośbę o zgodę na wykorzystywanie materiałów marketingowych należy wysłać poprzez formularz na stronie strefa klienta
Reklamacja
Zwroty i reklamacje
Reklamację należy zwrócić do firmy Plastrol łącznie z protokołem reklamacyjnym który można pobrać ze strony internetowej klikając w ten link
Reklamowane towary proszę odesłać na adres PLASTROL Sp. z o.o., ul. Pocztowa 16, 64-918 Lotyń
Aby sprawdzić status reklamacji/zwrotu należy skontaktować się z działem reklamacji pod adresem reklamacje@plastrol.pl
Odbiorca ma prawo do zwrotu nierotujących towarów. Klientowi przysługuje prawo zwrotu towarów, które nie rotują maksymalnie przez 180 dni. Klient przed zwrotem jest zobowiązany do kontaktu ze swoim opiekunem handlowym.
Płatności
Płatności i regulacje rachunku
Dla nowych klientów pierwsze 3 dostawy realizowane są na przedpłatę lub za pobraniem
Jeżeli jesteś już klientem Plastrol to masz już ustaloną formę płatności, dla nowych klientów pierwsze trzy dostawy realizowane są na przedpłatę lub za pobraniem. Płatności można dokonać tradycyjnym przelewem lub skorzystać z płatności online dostępnych w serwisie B2B
Faktura wysyłana jest drogą elektroniczną ( po podpisaniu akceptacji) lub pocztą polską. Dla Klientów B2B faktura dostępna jest w panelu klienta.
Istnieje możliwość płatności przelewem po otrzymaniu dokumentu pro-forma. Dla Klientów B2B płatność online dostępna jest po złożeniu zamówienia.
Wysyłka
Wysyłka i regularne dostawy
Dostawa zamówienia trwa około 2-5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
Zamówienia realizowane są poprzez wysyłkę firmą kurierską Fedex lub Inpost dotyczy paczek do 30 kg, natomiast palety w standardzie euro wysyłane są firmą kurierską Raben.
Zamówienia powyżej 1000 zł netto po ustalonym rabacie realizowane są na koszt dostawcy. Do zamówień poniżej tej kwoty będą doliczane koszty wysyłki 17 zł netto.
Prosimy o kontakt – chętnie pomożemy kontakt@plastrol.pl